دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

خیلی از شما میخواین که مدل گوشی طرفتون رو بدونید،در این ترفند که خودم متوجهش شدم به راحتی میتونین اینکارو بکنین،خودم برای چند نفر امتحان کردم و همش هم درست بود !

این ترفند فقط در رابطه با سیم کارت های ایرانسل جواب میدهد و در مورد سیم کارت های همراه اول این کار انجام نمیشود.

کافیست برای یافتن مدل گوشی فرد مورد نظر به این


لینک

مراجعه کرده و شماره را وارد کنید.به همین راحتی ... !

 

گگللللللللللللل... نه... نه... نهههههه! گل نبووووود!... کریم عصبانی نشو... کریم نباید این کارا رو بکنی!...داور می‌خواد کارت بده...نه داور کارت نده!
تعجب نکنید این خنده‌دارترین جملاتی بود که در ابتدای بازی ایران و کره شمالی از زبان گزارشگر کهنه کار بیرون آمد و تماشاچیان تلویزیونی را در حیرت گزارش آماتور گونه صحنه به وجود آمده انگشت به دهان کرد. این اظهارات به این جا ختم نشد، وی در ابتدای بازی (که در قطر برگزار می شد) دائم می‌گفت: "این بازی خانگی را ایران باید ببرد." بعد هم برای آنکه سوتی خود را به نوعی توجیه کند گفت: "همه‌جا سرای ماست!"

کلکسیونی از سوتی های این گزارشگر فوتبال که می تونین اونارو تو ادامه بخونین


ادامه مطلب
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom